محمد کسریمحمد کسری، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

هوای تازه

اول همه سلام

1392/10/25 12:50
نویسنده : بابایی
325 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

امروز بعد از مدتها تصمیم گرفتم یک وبلاگ برای کسری عزیزم که هنوز به دنیا نیامده درست کنم

پسر عزیزم که یک هوای تازه هست برای من ومامانیش و لحظه شماری می کنیم برای به دنیا

آمدنش.

قلبکسری جانقلب

هیچ وقت زمانی که بر خلاف رسم من خبر به وجود امدنت را به مامانیت دادم یادم نمیره

اون شب من رفتم جواب آزمایشگاه را گرفتم و وقتی مسئول آزمایشگاه گفت جواب مثبت هست

نمی دونی چطوری خودمو تا خونه رسوندم و خبر خوش را به مامانی دادم.

اون شب اول رفتیم امامزاده صالح و نماز شکر خوندیم و تا نزدیک صبح توی خیابون با ماشین می چرخیدیم البته با چشم گریان.گریه برای اینکه شیرین ترین لحظه را تجربه می کردیم.

 

باید اعتراف کنم که من عاشق دختر بودم و تا زمانی که اعلام کردم تو کاکل زری هستی

باورم نمی شد. اما خیلی زود من و مامانیت اسمت را انتخاب کردیم و من هر جا که می رویم

معرفیت می کنم که این عزیز دلم اسمش آقا کسری هست.قلب

 

عزیزم

ماچبی صبرانه منتظر متولد شدنت هستیمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین جون
25 دی 92 15:21
سلام ایشالا بسلامتی و خوشی بارتو زمین بذاری خانومی پیش ماهم بیا خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هوای تازه می باشد